sobota 11. ledna 2014

Provence v zimním hávu...



... a Anýzovka v úžasném novém časopisu Cinnamon mag 

První číslo "skořicového" časopisu jsem objevila náhodou, skokem webovým světem, a hned mě zaujal. Krásné fotografie, čistý design, chutné recepty, zajímavé rozhovory a kulinární zápisky z cest po světě. A bez reklam. Čistá krása!! Když se mi naskytla možnost podílet se na druhém čísle, neváhala jsem ani minutu!


Zvu vás na procházku lednovou Provence a ochutnávku zimní menu v druhém čísle Cinnamon mag. A třeba vás překvapí, že i v Provence občas sněží a levandulové lány připomínají bílé buřinky :-) Spolu se mnou vás Kristina provede po švédských pekárnách, Klára vám ukáže finské Helsinky, Tereza vás zavede do polévkárny a Lenka vám přiblíží blogový život food blogerky roku 2013. Nechybí recepty pro mlsné pusy a kdyby se vám zastesklo po Francii, můžete vyrazit do kavárny Na břehu Rhôny. Letenku k tomu nepotřbujete ;-)  
   

 

Druhé číslo si můžete prolistovat tady a první zde. Nebo kliknutím na obálku časopisu.


Pohodlně se usaďte ke krbu, po ruce čaj, k tomu něco na zub a krásné čtení ! 


PS: já sedím u jezera Rio Dulce v Guatemale, usrkávám ananasový shake, obracím virtuální stránky a kochám se ;-)

_____________
© photos: Anýzovka v zemi cikád; Cinnamon mag

23 komentářů:

  1. Tak a ja jdu virtualne cestovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Anýzko, to je krása. Levandulové lány zapadané sněhem mají své kouzlo. Díky za časopisy, vypadají krásně.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Věruš! Levandulové lány můžu v leté, v zimě :-) Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Aný - díky, díky! Sedím u kafe v kuchyni a listuji a kochám se....fakt je to naprostá nádhera. Přesně TO jsem na začátku roku potřebovala objevit :)
    PS: mám s tebou vůbec nějakou kliku s tím novým rokem....diář se furt nádherně plní...jo, TO bylo TO, co jsem potřebovala....ke svým plánům tvůj diář! :)
    Měj se tam hezky, kochej se...s opatruj se....<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky <3 Z tvých slov mě vždy náramně hřeje u srdce!!
      A moc mě teší že je diář plný skvělých akcí pro CDV!!

      Vymazat
  4. Aný, tak ten je nádherný! Krásné fotky, spoustu receptů... Skvělé! Posílám mnoho pozdravů do Guatemale. Já popíjím horký čaj a ležím v posteli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Moni! Já gratuluju k TOP10 designových blogerek!!

      Vymazat
  5. Užívej si krásného cestování :-) a děkuji za tip na pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný časopis... děkuji za něj :o) ... a užívej cestování.... závidím :o)
    L.

    OdpovědětVymazat
  7. Blog o Provence?! Jaktože jsem na něho narazila až teď?! Provence a Benátky jsou jedny z mých nejmilovanějších míst na zemi! :-) Jdu pročítat články! :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lépe teď než nikdy ;-) Děkuju za návštěvu a budu se u mě v Provence těšit!

      Vymazat
  8. Anýzko, paráda - jdu se kochat a hned tak nepřestanu .... díky moc! Užívej si sluníčka ... Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maru! Jsem ráda že se líbí. Měj se moc hezky!

      Vymazat
  9. Holky, tak to je nádhera !!!!! Fakt krása, moc se povedl !!!! Hodila jsem vám odkazy na obě vydání i ke mě na blog !!!! Přeji velkou spoustu stejně nadšených čtenářů jako jsem já ..... už se moc těším na únorové číslo !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marki!! I za sdílení, jsi zlatá!!
      Únorové vyšlo těsně před Valentýnem, k listování tady: http://issuu.com/cinnamonmag/docs/cinn3
      Měj se krásně a fajn listování č.3 :-)

      Vymazat

Tento dialog je pro mne provensálským kořením - dodá blogu chuť a šťávu ;-)

PS: pokud nejste blogo-webo nadšenci, můžete komentovat pod rubrikou "Anonymní". Palec zde ovšem neotisknete, vaše jméno či pseudonym ano ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...