pondělí 8. dubna 2013

Jarní výměna


Dalo by se taky říct: poslední velikonoční fotky :-) Jarní výměnu letos organizovala Simča z blogu http://mareckineradosti.blogspot.sk Kolik nás nakonec bylo bohužel nevím, té vánoční se zúčastnilo přes 100 tvořivých blogerek. Jarní výměna byla na velikonoční téma a zapojily se kromě tvořilek ze Slovenska a Čech i "přespolní" jako Katka ze Švýcarska, Marcela z Irska a já z Provence :-)   

Já jsem byla obdarována Ivetou z blogu Duby (její stránky zde), která mi poslala kouzelnou girlandu z ptáčků, která se hned uhnízdila v naší hale a spolu se mnou zdraví návštěvy :-) Jako kdyby vyslyšela mé velikonoční přání ptáčků z obchůdku od Olivky! Pokud ještě "obchůdek malých radostí" neznáte, nemohu než vřele doporučit :-) Ptáčci tady a e-shop La Maison des Petits Bonheurs zde.


K balíčku ještě Iveta přibalila tři hopkající králíky z klobouku :-)  


Ivetko, ještě jednou moc děkuji !!

* * * *

Já jsem tvořila pro Ivetu z blogu http://sam-jentak.blogspot.fr Bohužel se mi od ní nedostalo bližší informace v jakém duchu letošní velikonoce plánuje a ani na jejím blogu jsem nenašla inspiraci co by se jí do domu hodilo, tak jsem vybrala sama. Letos jsou trendy pastelové barvy a já sama jedu na růžovo-lila barvě, tak jsem pro Ivetu připravila sadu velikonoční dekorací z plsti a ze lněného provázku v kombinaci bílé a lila barvy. Doufám že ji dárek potěšil. 




Tvořit pro někoho jen tak a udělat mu dárkem radost, stačí i maličkost která potěší, mě moc baví a velmi ráda praktikuji. Spojit tuto nezištnout radost s výměnou mezi blogerkami se mi túze zamlouvá a navíc je to skvělý způsob jak objevit nové blogy se spoustou inspirace! Fotogalerii velikonočního tvoření si můžete prohlédnout na Simčine blogu (odkaz zde). A mě nezbývá než Simonce poděkovat za organizaci jarní výměny !! Těším se na další ;-)

8 komentářů:

  1. Moc krásné a jste šikulky.Dnes je tu slunce, konečně.Hned je ten den jako v Provence.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Janinko! Přeji krásný provensálský den :-)

      Vymazat
  2. Myšlenka výměn se mi moc líbí, člověk tak pozná alespoň prostřednictvím drobných dárků další šikovné lidi :-) Obě dekorace, jak od Tebe, tak pro Tebe, jsou moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Magdi! Právě to mě na tom baví :-) Krásné dny přeji

      Vymazat
  3. Anýzovko, tu tvou krásně rozkvetlou třešeň a suprově nafocenou jsem si přišpendlila na pinterest... Přeji hezké odpoledne v Provence :-) Moc pěkné dekorace. Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky moc za pochvaly!!! A když teď navíc jsem přišpendlena na tvé suprové nástěnce, to se mi srdce radostí zvedá !! :-)
      Krásné dny a sluníčko ti posílám :-)

      Vymazat
  4. Výměny jsem se nikdy nezúčastnila a když vidím ty krásné dárky, tak se příště taky zúčastním. Jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Alčo! Moje výměna to byla první, ta vánoční mi ufoukla pod nosem, a můžu jenom doporučit :-)
      Krásný den

      Vymazat

Tento dialog je pro mne provensálským kořením - dodá blogu chuť a šťávu ;-)

PS: pokud nejste blogo-webo nadšenci, můžete komentovat pod rubrikou "Anonymní". Palec zde ovšem neotisknete, vaše jméno či pseudonym ano ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...